Bitàcola plena de Brúixoles

Aquest curs, la cerimònia de Benvinguda a l’alumnat de 1r d’ESO ha estat molt especial com sempre: aquest acte en què l’alumnat i professorat agafem el compromís de complir els desitjos expressats pels qui s’incorporen a la comunitat. El professorat de primer ha llegit el poema de Pere IV com a símbol de l’ofici practicat amb honestedat i cadascun dels nois i noies ha introduït la seva brúixola i ha compartit el seu vers. Finalment, hem estat una estona menjant pastissos fets per les famílies!

Però, a més, el nostre Poema Objecte ja s’ha omplert: a dins hi tenim les brúixoles dels 8 cursos! Un nou repte: com serà el nou Poema Objecte?

I la nau continua navegant…

1. Valentina

Un esdeveniment molt maco. Una benvinguda pels joves i les famílies carregada d’il.lusió. Gràcies equip docent Bitàcola.