Familiaritza’t! Un EG0 dedicat a la família!

3r ESO hem finalitzat el primer EG del curs! Quatre dies de convivència amb els nous grups classe i les tutories personals en els quals hem reflexionat al voltant de la família. L’alumnat ha comparat i contrastat les famílies de la pel·lícula del Capità Fantàstic i la seva pròpia i ha fet un vídeo analitzant diferents aspectes de la seva família.

Observar l’evolució de la família al llarg dels anys així com totes les possibilitats que es poden donar en l’actualitat s’ha materialitzat amb una instal·lació artística als replans de les aules de 3r.

Finalment, l’alumnat ha projectat en una carta el seu futur i ha realitzat la rutina de pensament la Brúixola. Fer el cim del Matagalls ha estat un enorme repte compartit que ens ha de permetre enfocar amb optimisme aquest nou curs!