Avaluació final 3r d’ESO

A la sessió d’avaluació final de 3r d’ESO que hem dut a terme de manera virtual el dia 18 de juny del 2020 hem arribat a les següents conclusions/acords després de compartir impressions, vivències i evidències d’aquest curs tan especial:

1) Felicitem aquesta promoció per la constància i il·lusió amb que han sabut seguir l’aprenentatge al llarg d’aquest curs.

2) La tasca en confinament ha evidenciat l’assoliment molt bo de les competències transversals en la majoria d’alumnat.

3) L’assistència majoritària  a les classes virtuals diàries ha estat un dels elements claus de l’èxit educatiu en confinament d’aquesta promoció.

4) Proposem que l’alumnat tingui més en compte les retroaccions que els fem per a millorar les tasques. El curs vinent en farem un seguiment més acurat.

5) Hem gaudit molt en les tutories personals al llarg de tot el curs i especialment en el confinament, tant pel que fa a les relacions amb l’alumnat com amb les famílies. Ha proporcionat un enriquiment mutu.

Agraïments immensos a tothom que ho ha fet possible.