Avaluació final de 1r d’ESO

Ahir al matí vam celebrar virtualment la sessió d’avaluació final de l’alumnat de 1r d’ESO.  L’equip de professorat que hem compartit el curs amb l’alumnat d’aquest nivell hem coincidit en destacar que majoritàriament ha estat una bona promoció i que igual que es va adaptar ràpidament al funcionament i metodologia de treball del nostre centre, ara durant el confinament també ho ha fet.

Els felicitem per la trajectòria de tot el curs, però especialment per la resposta tan positiva que han donat davant el repte que se’ls ha plantejat de seguir el curs en telemàticament.

Han assistit regularment a les videoclasses.

Han participat activament a les classes virtuals d’Educació Física,

Han demostrat el seu talent artístic i la seva creativitat en el “Concert en desconfinament”, “DesconfinART”, “Nosaltres som ART”…

Han seguit compartint amb companys i professorat els seus neguits, el seu estat d’ànim, els seus  descobriments…, cada setmana a l’hora de tutoria.

Els desitgem molt bon estiu, que l’aprofitin per passejar, retrobar-se amb amics i familiars, per fer una mica de feina de l’institut  i esperem retrobar-los al setembre.