Apropem la ciència als més menuts amb el Laboratori per a Infants

Ha començat un nou Espai en Xarxa en col·laboració amb les llars d’infants municipals de La Rondalla i Xerinola i l’escola Elisa Badia per tal de potenciar l’experimentació, la curiositat i l’adquisició de les competències científiques a totes les etapes de l’educació obligatòria.

Un grup d’alumnes de segon i tercer d’ESO han agafat el repte de dissenyar i construir activitats manipulatives per als nens i nenes de les llars d’infants per despertar l’interès i motivació pel món científic. El primer pas, però, va ser visitar les llars d’infants per a conèixer i observar als infants.

En un parell de setmanes els visitarem de nou, però ara ja amb propostes d’activitats que ajudin a potenciar la curiositat natural dels infants i incentivar la seva intervenció raonada sobre la realitat.