Anem al Sàlting!

A l’institut Bitàcola creiem que les sortides són força importants per a l’aprenentatge i mantenen una relació estreta amb el currículum de cada curs. Aquest cop, però, hem fet una sortida en el qual l’objectiu era lúdic: que els alumnes s’ho passèssin bé.

Aprofitant que arribava Carnestoltes, el passat 9 de febrer, els alumnes de 1r ESO varen anar al Salting de Sabadell i al Parc Catalunya a jugar amb tots els aparells tan emocionants que hi ha: gronxadors, piràmide de cordes, tobogans llargs…

Malgrat l’objectiu era lúdic, els alumnes varen fer molt d’exercici físic, la qual cosa va alegrar la professora d’educació física i varen relacionar-se entre ells i el professorat, la qual cosa sempre és una oportunitat per millorar la convivència.

Ja volen repetir!