I Espai d’Experts d’alumnat

Els dies  15 i 16 de Febrer l’alumnat de 2n d’ESO ha passat a fer el paper de professorat en algun dels temes del qual se sentia expert. El procés per arribar ser expert ha estat a base de treball: després de presentar propostes en la I Fira d’Experts l’alumnat de 1r i 2n es van apuntar i només s’han dut a terme els Espais d’Experts que havien obtingut un mínim de sol·licituds. A més aquells Experts o Expertes que al llarg del temps que va des de la Fira als dies d’implementació no van presentar les propostes amb temporització i materials molt concrets tampoc van poder ser Experts aquests dos dies.

En resum els Espais impartits han estat: Cinema, Dibuix, Rebosteria, Cuina Explosiva, Futbol, Musical.ly, Fotografia i Màgia. La valoració molt positiva i les propostes de millora ja les hem recollides per a fer-ho millor el curs vinent. Agraïment molt gran als 25 alumnes que heu compartit la vostra expertesa amb la resta i felicitacions per la tasca feta!