XIP XAP, a 1r ESO ja fan classes de natació!

El passat mes d’octubre, l’alumnat de 1r ESO – A ja va començar les classes de natació a la piscina de Can Llobet. La Rosa i la Irene, un cop més, són les monitores que dinamitzen les sessions i ensenyen als alumnes a moure’s millor a l’aigua.

“Com et sents, nedant com un peix” és el títol que dóna lloc a aquest projecte. A la primera sessió es fa una prova d’avaluació inicial per conèixer cada alumne/a i després, en dos grups, a la resta de sessions es fan activitats i exercicis per aprendre els diferents estils com crol, espatlla o braça a… a més d’altres conceptes que cal saber. En finalitzar la sessió gaudeixen d’uns minuts lliures a la piscina petita: SPA, calma, verticals, tombarelles…

La penúltima sessió s’acostuma a fer una prova per avaluar els avenços i la última jocs per gaudir de l’aprenentatge.

S’ho passen d’allò més bé i, sobretot, aprenen.
Aquestes classes de natació, esport individual, són una oportunitat per aprendre habilitats i valors en el medi aquàtic i encaixa a la perfecció amb el que treballem la resta del curs a les classes d’educació física a l’Institut.

El segon i tercer trimestre són els grups de 1r B i 1r C, respectivament, els que gaudiran d’aquesta oportunitat.