Recàrrega de patinets a la Drassana

Us volem comunicar un interessant i pràctic projecte que han portat a terme els nostres alumnes del GS Sistemes de Navegació.
A la Drassana, aquest novembre, els alumnes han dissenyat i instal·lat una xarxa de recàrrega de patinets elèctrics, amb 4 tomes independents. Els endolls s’han… Llegeix més»

Nou curs de Capacitació Portuària (Estibadors)

L’Institut de Nàutica de Barcelona, amb l’Associació d’Empreses Estibadores Portuàries de Barcelona (AEEPB) hem organitzat a les nostres instal·lacions la formació de capacitació d’operacions portuàries, per treballar com a estibador als ports de l’Estat.
La formació correspon al certificat de professionalitat d’operacions portuàries de carrega, estiba,… Llegeix més»

Comencem el Curs!

Benvolgudes/ts alumnes i famílies de l’Institut de Nàutica de Barcelona.
Voldríem amb aquest correu, per una banda, donar-vos la benvinguda al curs 20-21, especialment a l’alumnat nou.
Comença una nova etapa per a molts de vosaltres, on començareu a aprendre una nova professió, coneixereu a nous companys… Llegeix més»