Nou període de preinscripció i matrícula Cicles Esportius! Actualitzat amb barem d’alumnes admesos

Hem obert un nou període de preinscripció i matrícula, per l’alumnat extern a l’Institut de Nàutica de Barcelona, dels cursos següents:

Grau Mitjà CICLE FINAL SALVAMENT I SOCORRISME en torn de matí (Bloc Comú obert a totes les modalitats esportives)

NOU!! Podeu consultar la relació d’alumnes admesos aquí

Més informació a: Preinscripció i matrícula (a l’apartat “d” trobareu els documents de matrícula que podeu enviar per correu electrònic dins del plaç indicat)

Grau Mitjà CICLE FINAL VELA en torn de tarda  (Bloc Comú en format virtual amb alguna sessió presencial i obert a totes les modalitats esportives)

NOU!! Podeu consultar la relació d’alumnes admesos aquí

Grau Mitjà CICLE FINAL BUSSEIG en torn de tarda (Bloc Comú en format virtual amb alguna sessió presencial i obert a totes les modalitats esportives)