“Vivim la natura”

El dijous 22 de desembre es va inaugurar la nostra tradicional instal·lació nadalenca.

“Vivim la natura” era el títol de l’obra. Aquest any s’hi volien reflectir projectes emblemàtics del nostre centre. D’una banda, la naturalesa, reflectida en un magnífic arbre de branques immenses. És el símbol del projecte Escoles Verdes que portem a terme des de fa anys. D’altra banda, els cristalls. Reflectit en unes estructures que intentaven imitar formacions cristal·lines de la natura. En aquestes columnes s’havien enganxat cristalls realitzats pels nostres alumnes. Hi va haver parlaments de la directora i nadales interpretades per una coral d’alumnes de primer. Després, els alumnes del Programa d’inserció professional van obsequiar els assistents amb una estupenda carta de refrigeris i beguda. Brindis i bons desitjos van tancar l’acte que donava pas a les vacances de Nadal.

Mosquis. Redacció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *