Festival de Nadal

Un curs més acomiadem el primer trimestre amb el tradicional festival de Nadal.

Alumnes, professors i personal del centre van omplir el gimnàs. El públic va poder gaudir de diferents representacions musicals. Cants coral de cançons nadalenques i populars acompanyades pel grup de flauta. Un sol d’òrgan interpretat per un alumne de 3r ESO B. I aquest any vàrem sentir la interpretació conjunta de diferents nadales per un cor format per professors i alumnes. També es va poder veure un petit curtmetratge realitzat per alumnes per fomentar la recollida selectiva. Es van oferir diplomes als millors alumnes dels diferents nivells. I es va tancar l’acte amb lliurament de diplomes als participants en les diferents competicions esportives.

Tot seguit, professors i personal van brindar al bar del centre per un bon Nadal. I també es va sentir alguna que altra nadala improvisada.

Mosquis. Redacció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *