Tercers classificats a la Copa Cangur de matemàtiques

El dijous 26 de gener es va celebrar a l’institut Fontanelles de les Borges la quarta edició de la Copa Cangur. Hi van participar uns 20 instituts del camp de Tarragona. És un concurs on els alumnes resolen problemes matemàtics d’alta complexitat en equip. Està dirigit a alumnes de segon i tercer d’ESO. Ens vam emportar una bona collita ja que vam quedar en tercer lloc. Durant bona part del concurs els nostres alumnes van estar al capdavant. El coordinador, Javier del Río, està satisfet de la bona sintonia entre els alumnes perquè el treball d’equip ha funcionat molt bé, i també de la bona resposta dels joves en la preparació del concurs que s’ha realitzat des de novembre en horari extraescolar.

Felicitats als nostres alumnes guanyadors i també a tots els professors que han fet possible aquest èxit per l’esforç extra i la il·lusió que hi han posat.

Mosquis. Redacció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *