Programa de Formació i Inserció

S’han iniciat les classes del PFI, Programa de Formació i Inserció d’Auxiliar en establiments hotelers i restauració. Setze alumnes d’entre 16 i 21 anys es formaran en tasques d’auxiliar de cuina, sala i hotel. També seguiran formant-se en matèries generals com matemàtiques, català, castellà, anglès o ciències socials. El curs facilita la reinserció dels alumnes en el sistema educatiu. A més, ofereix avantatges per a l’accés a cicles formatius de grau mitjà i facilita la inserció laboral gràcies a les pràctiques que es realitzen en empreses de l’entorn.

Mosquis. Redacció

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *