Primera reunió dels delegats mediambientals

L’INS Vila-seca té delegats mediambientals (un per curs) i de vegades també un sotsdelegat. La seva missió és transmetre i implicar la classe en les diferents iniciatives i activitats mediambientals que realitza el nostre centre.

El dia 20 de novembre del 2019 es va fer una reunió amb l’objectiu que els delegats coneguessin el coordinador d’Escoles Verdes, Txema Jornet, i la directora, Mercedes Bermejo.

Es pretenia que els alumnes prenguessin protagonisme i aportessin les seves pròpies idees i iniciatives.

Entre les conclusions de la reunió es va arribar a l’acord de realitzar un decàleg informatiu per als professors del centre amb instruccions i idees perquè l’ institut sigui encara més verd. Propostes com aprofitar la llum solar i estalviar llum elèctrica o fer les fotocòpies a doble cara.

Una altra iniciativa original és realitzar vídeos de conscienciació, per exemple, per al reciclatge de les piles. Els encarregats de realitzar aquests videos serien els mateixos delegats mediambientals.

Molts ànims per a aquest grup de nois i noies, perquè la seva causa és la més urgent i solidària de totes.

Mosquis. Redacció.