Minut de silenci per a Clemente Saiz

El passat 20 de novembre, alumnes, professors i personal de l’institut ens vam reunir al pati del centre per donar l’últim adéu al Clemente Saiz, el nostre entranyable professor de matemàtiques.

El Clemente se n’ha anat després d’una llarga lluita contra la malaltia.

La directora del centre i dos alumnes, en representació de tota la comunitat educativa, van llegir unes emotives paraules en record del nostre apreciat company.

El professor serà recordat pels alumnes pel seu treball i interès en fer comprendre les matemàtiques amb un estil directe que connectava amb els joves. Sempre tenia un moment per aclarir un o altre concepte. Com a company, recordarem els seus comentaris entre irònics i humorístics a la sala de professors. I per sobre de tot la seva càlida humanitat.

Fins sempre, Clemente, al capdavall mai te n’aniràs.

Mosquis. Redacció