L’Institut Vila-seca, subcampió de la copa Cangur

El dia 25 de gener, el nostre institut va participar un any més en la copa Cangur de matemàtiques. Vam concursar amb un grup de set alumnes de 2n.i 3r.d’ ESO,  més 2 suplents. De 2n d’ESO, Marc Márquez, Cèlia Pastor, Helena Salvat, Ferran Millán i Adrián Faro

i de 3r d’ESO, Saskia Doberenz, Elizaveta Gerasimova, Diego López i Adrian Nicolae. Els alumnes van ser preparats pel professor de matemàtiques Javier del Rio amb l’ajuda de Germán Gil. La copa Cangur és una competició amb equips de diferents instituts de la zona en les quals s’intenten resoldre 12 problemes matemàtics complicats durant una hora. Es fomenta el treball en equip i el gust per les matemàtiques. Els nostres alumnes es van estar preparant durant els dos mesos previs. Aquesta feina va donar bons resultats,  ja que el nostre equip va quedar en segona posició, millorant els resultats d’anteriors edicions. Els nostres alumnes van rebre un diploma i una medalla commemorativa. Tant de bo aquesta iniciativa serveixi per augmentar la passió per les matemàtiques. En properes edicions es treballarà per aconseguir el primer lloc. Endavant!

Mosquis. Redacció

.