Nom de l'autor: admin

Hem guanyat la segona edició del concurs “Explícame la Ciencia”

L’alumne Andrés Faro Veltens de 4t A,  tutoritzat pel seu professor de química, ha guanyat el concurs de vídeos “Explícame la Ciencia” organitzat per la Fundació la Caixa i Cosmocaixa en la categoria de tercer i quart d’ESO. El concurs consistia en elaborar un vídeo en clau periodística sobre un tema de l’àmbit científic-tecnològic de

Hem guanyat la segona edició del concurs “Explícame la Ciencia” Llegeix més »

Festival de Nadal a l’Institut.

El passat 21 de desembre de 2017, es va celebrar el festival de Nadal a l’institut. Un acte entranyable que ens serveix per acomiadar el primer terç del curs. Com ja és tradicional, el festival va comptar amb el Concert de Nadales interpretades per alumnes i professors dirigits per la professora de música, Francina Hernández. Vam

Festival de Nadal a l’Institut. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut