L’Institut Vila-seca, subcampió de la copa Cangur
El dia 25 de gener, el nostre institut va participar un any més en la copa Cangur de matemàtiques. Vam concursar amb un grup de set alumnes de 2n.i 3r.d’ ESO, més 2 suplents. De 2n d’ESO, Marc Márquez, Cèlia Pastor, Helena Salvat, Ferran Millán i Adrián Faro i de 3r d’ESO, Saskia Doberenz, Elizaveta […]
L’Institut Vila-seca, subcampió de la copa Cangur Llegeix més »





