Samarreta commemorativa del 20è aniversari

El nostre Institut va començar a formar alumnes el curs 1997-1998, i per això vam decidir dissenyar una samarreta commemorativa que a la vegada servís per recaptar diners per al viatge de final de curs de Quart d’ESO.

La professora de Visual i Plàstica,  Marina Sánchez,  va elaborar el cartell del concurs del logotip de la samarreta, on s’hi presentaren un total de deu dissenys diferents. Després de moltes deliberacions i proves amb l’empresa que va fer l’estampació, es va decidir atorgar el primer premi a l’alumna Lucía Durán, de Tercer d’ESO A, ex aequo amb Qiying Lin de Quart d’ESO B. També es va concedir una menció d’honor a María Orellana, de 3r A,  per haver col·laborat en l’edició del logotip.

S’han fet un total de 300 samarretes de diverses talles que es poden comprar als alumnes de Quart o a Secretaria per 5€.

Esperem que us animeu a comprar-les!!

José A.  Molet, Coordinador d’ESO