2n ESO visita la Sèquia Major de la Pineda.
El dimecres 20 de desembre de 2017, els alumnes de segon d’ESO es van desplaçar fins a la Sèquia Major per aprendre i gaudir d’aquest espai d’interès natural que tenim a Vila-seca. L’activitat és una iniciativa de l’Ajuntament de Vila-seca i és gratuïta per als alumnes. Durant tot el matí els nois i noies van […]
2n ESO visita la Sèquia Major de la Pineda. Llegeix més »






