Terminal Aèria

Us presentem un treball creatiu que té com a referència la creació d’una part d’una  “Terminal Aèria” inventada pels alumnes de #3resovt i #4tesovt.
Us trobareu una planta baixa seguint el corrent “open concept”, accessos oberts, polivalents i funcionals.
La primera planta compta amb un accés “VIP LOUNGE”.

Dos exalumnes de l’institut, en Pau Mars (pilot d’avions comercials) i l’Oscar Pernia (dissenyador industrial), ens han aportat tota la seva experiència i ens han donat un gran impuls creatiu a la proposta!
Aquesta maqueta ha estat construïda amb diferents tipus de materials: cartró, cartró ploma, cartolines, metacrilat…

Aquests treballs s’exposaran ben aviat a la sala del Col•legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Granollers.

Esperem que us agradi!!

#expovt