Model United Nations Training Day

El divendres 4 de març, la biblioteca de l’institut va acollir les 26 delegacions d’arreu del món en l’assemblea de Human Rights Committé de les United Nations.

Les delegades i els delegats eren alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO de l’Escola Pia Nostra Senyora de Barcelona i del nostre centre. Totes i tots participen en una activitat extraescolar als seus respectius centres on preparen temes de debat de política internacional amb l’anglès com a llengua vehicular.
Al final de la sessió les 26 delegacions van aprovar per unanimitat un document que recollia mesures sanitàries, educatives i culturals per millorar la situació en centre d’acollida de refugiats i immigrants. Un tema de màxima actualitat aquests dies!
En un moment en que determinats sectors de la política mundial han optat per les armes, que joves prenguin l’opció de proposar, discutir, consensuar i votar obre la porta a l’esperança per construir un món millor.
Podeu veure imatges de la jornada, llegir les paraules de la Presidenta del Committee (l’exalumna de l’institut i, actualment, estudiant de Relacions Internacionals, Ariadna Pequera) i la resolution final.