Jubilació d’en Quim Sabé

En Quim Sabé, després de 38 anys de feina a l’escola, es va jubilar el passat 10 de gener. Les paraules que reproduïm a continuació són les que vol fer arribar a tothom després del comiat del cap de setmana passat.

Des de fa uns dies, des que es va saber que em jubilava, no he parat de rebre mostres d’efecte per part de tota a Comunitat educativa de l’Escola de la Vall del Tenes. I per això m’agradaria dir-vos quatre paraules per agrair a tots els que m’heu acompanyat en aquest llarg camí que va començar el curs 1982-1983 i que acaba ara. Gràcies a tots: professorat, personal no docent, alumnes, exalumnes, famílies i a la Mancomunitat de la Vall del Tenes i dir-vos que ha estat una sort haver compartit amb tots vosaltres un projecte pedagògic com el de l’Escola on ens hem format per la vida i a la vegada hem intentat aconseguir ser millors persones. Gràcies! i no és un adéu sinó un fins aviat.
QUIM SABÉ, dia 13 de gener el primer dia de la seva jubilació