COMUNICAT DE CONDEMNA PER L’AGRESSIÓ HOMÒFOBA PATIDA PER UN EXALUMNE DE L’INSTITUT LA VALL DEL TENES

Des de l’Institut La Vall del Tenes volem fer explícita la nostra condemna a l’agressió homòfoba que va patir un exalumne del centre la matinada del 26 de juny per part d’un grup de nois a la Festa Major de Sant Cugat del Vallès. Després de rebre un cop al cap, el jove va perdre el coneixement i va ser traslladat a l’Hospital Mútua de Terrassa.

Aquest tipus d’agressions no es poden tolerar en una societat que defensa el dret de les persones a la lliure expressió de la pròpia sexualitat i identitat de gènere. La nostra societat ha d’esdevenir un espai comunitari on la diversitat, la convivència i la igualtat siguin els seus fonaments.

És per això que des del centre defensem que la pedagogia ha ser una eina per a la transformació social, i per això continuarem treballant i reforçant les formacions amb una perspectiva de diversitat afectiva sexual i de gènere adreçades al nostre alumnat.

Finalment volem tornar a condemnar aquest acte i mostrar el nostre total i absolut rebuig a aquesta agressió homòfoba, alhora que volem donar tot el nostre escalf i suport a la víctima i la seva família.

A Santa Eulàlia de Ronçana, 6 de juliol de 2021