Estada a França

La Carla Alcedo, alumna de 1r de Batxibac, ens explica la seva experiència d’un mes a França.

La meva estada al Lycée Saint Just de Lió, ha estat una experiència increïble. A nivell acadèmic, he après a relacionar-me en una llengua estrangera, en un institut diferent i en un entorn poc semblant al que estic acostumada. A més, he sigut capaç de seguir les classes i entendre bona part de la matèria. Tanmateix, no només m’ha servit per millorar com a estudiant, sinó que penso que aquest intercanvi ha sigut clau en el meu desenvolupament com a persona i m’ha ajudat molt a nivell personal. He conegut a gent molt diferent a mi i m’han acollit com si fos una més del seu grup. Però no només això, sinó que he sabut moure’m sense ajuda de ningú per una ciutat que no coneixia i en un entorn al qual no estava acostumada. Així doncs, la meva autosuficiència i independència ha augmentat notablement. Sincerament, penso que aquesta oportunitat m’ha aportat una llista interminable de valors positius els quals no hagués conegut si, aquell 12 de gener, no m’hagués pujat a l’avió d’anada a Lió.