Preinscripció BATXIBAC Curs 2022-23

Publicació de l’oferta: 24 de març
Difusió de l’oferta inicial de places
15 places: reserva per a alumnes del centre
5 places: oferta de places per a alumnes de fora
Presentació de les sol·licituds: del 28 de març a l’1 d’abril.
Publicació a la web del llistat d’admesos: 8 d’abril

CONDICIONS D’ACCÉS

També es podrà acreditar el nivell superant una prova de nivell que proposarà el nostre centre.

D’altra banda, es tindran en compte les notes obtingudes a l’ESO per a l’admissió al programa. La intenció és formar un grup reduït d’alumnes que tindrà un seguiment específic per tal de garantir la qualitat d’aquest programa d’excel·lència educativa.

L’admissió d’alumnes, un cop acreditat el coneixement de francès requerit, s’efectuarà per ordre de qualificació mitjana dels tres primers cursos d’ESO.

PREINSCRIPCIÓ

Documentació a presentar mitjançant correu electrònic a ad.inssantquirze@gmail.com

1. Full de sol·licitud emplenat. CODI de centre: 08047583
  2. Tots els alumnes majors d’edat han de presentar el DNI.
  3. Els alumnes menors d’edat han de presentar el llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el DNI de la persona sol·licitant, o la targeta de residència si la persona és estrangera.
  4. Les persones que al·leguin el compliment d’algun criteri de prioritat, han de presentat la documentació que ho justifiqui.
  5. Certificat de qualificació mitjana de 1r a 3r d’ESO amb 2 decimals
  6. Document acreditatiu del nivell B1 de francès.
  7. Cal donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu de l’Institut Sant Quirze.(utilitzeu Google Chrome). Instruccions per a la plataforma Clickedu.

Seguiu el següent enllaç: https://iessantquirze.clickedu.eu/preinscripcions/preinscripcions_mw.php

Per a més informació podeu seguir el següent enllaç que us portarà al portal de preinscripció de BATXIBAC.