Batxillerat Curs 2019-20

Dates

Període de presentació de la sol·licitud de preinscripció:   Del 14 de maig al 21 de maig de 2019

Horari de secretaria

De dilluns a divendres de 9 a 13:30h.

Per als alumnes procedent de l’Institut Salas Xandri:  farem arribar a l’alumne/a la documentació de preinscripció on heu de consultar el dia i l’hora concertada en el 1r full. En cas de venir en una altra hora que l’assignada tindran preferència els que tinguin cita prèvia.

Per als alumnes procedents d’altres centres podeu enviar correu electrònic a l’adreça de secretaria: ad.inssantquirze@gmail.com per concretar dia i hora, per tal d’agilitar la gestió.

Sol·licitud de preinscripció. (clica per obrir l’enllaç)

La sol·licitud de preinscripció als batxillerats només és possible fer-la “online” a l’enllaç anterior. La documentació sí cal portar-la al centre en les dates indicades.

Instruccions
Documentació  (Molt important llegir aquest document abans de continuar)
Dades personals
Domiciliació bancària
Autorització d’imatge
Carta de compromís educatiu
Criteris de baremació
Assignació de places
Itineraris de batxillerat (tria de modalitat)
Donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu
Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció batxillerat.