Preinscripció Batxillerat curs 2020-21

Del 27 de maig al 3 de juny preinscripcions telemàtiques. (Només pels alumnes que no són del Ins. Sant Quirze)

Difusió de l’oferta inicial de places

S’oferten 23 places per a 1r de batxillerat i 6 per a segon de batxillerat independentment de la modalitat

Si necessiteu suport per a fer la preinscripció  telemàtica, podeu trucar al telèfon 937213144 de les 9’00 fins a les 13’30 del 27 de maig al 3 de juny (només lectius) o bé escriure’ns un correu a ad.inssantquirze@gmail.com

Instruccions
CODI DE CENTRE : 08047583  Ins Sant Quirze del Vallès
  1. Omplir la sol·licitud de preinscripció
  2. Donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu     https://iessantquirze.clickedu.eu/preinscripcions/preinscripcions_mw.php

3. Escanejar o fotografiar la següent documentació degudament emplenada

4. Enviar tota la documentació escanejada  a la següent adreça de correu:   ad.inssantquirze@gmail.com

“Poseu el nom complert de l’alumne i el curs per al qual sol·liciteu plaça en l’assumpte de l’e-mail”

5. Rebreu un mail al cap de dos dies lectius de confirmació de la preinscripció. Si hi ha qualsevol problema amb la preinscripció, ens posarem en contacte amb vosaltres. El mail el rebreu tant aviat com ens sigui possible, la nostra estimació és d’un parell de dies després d’haver rebut el correu electrònic amb la vostra documentació.

Criteris de baremació
Assignació de places

Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció batxillerat.