Preinscripció Batxillerat curs 2024-2025

Del 18 al 25 d’abril del 2024

Si vols fer el batxillerat artístic cal que facis preinscripció, tot i ser alumne/a de l’Ins Sant Quirze.

Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció batxillerat.

Dades importants a tenir en compte:

Com he de fer la preinscripció a l’Institut Sant Quirze del Vallès?
  1. Empleneu els dos apartats següents:

1. Oficial. Heu d’omplir la sol·licitud de preinscripció de la Generalitat que no funcionarà fins el dia de 18 d’abril. (Enllaç a la sol·licitud del Departament d’Educació)
      1. CODI DE CENTRE : 08047583  Ins Sant Quirze del Vallès
    2. Propi de l’Institut Sant Quirze. Cal donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu de l’Institut Sant Quirze. (S’obrirà uns dies abans de la data de preinscripció oficial, mentre us donarà error i no podreu accedir al nivell educatiu que corresponent, 1r o 2n de batxillerat)

Instruccions per a la plataforma Clickedu.

Els alumnes de l’Ins Sant Quirze que han fet la preinscripció pel batxillerat artístic, NO han d’emplenar aquest apartat de la plataforma Clickedu

Calendari
La preinscripció es realitzarà de forma telemàtica. Podreu trobar tota la informació en el següent enllaç  preinscripció.gencat.cat
Què em cal per omplir la sol·licitud?

Heu de tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud. Documentació

• Número d’identificació de l’alumne/a. (Demaneu al vostre centre actual el Número d’Identificació de l’alumne a RALC)
      • El nostre codi de centre és 08047583, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
      • Certificació electrònica de la inscripció de naixement, llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
        Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
      • DNI o NIE del pare, la mare o el tutor o la tutora de l’alumne si s’utilitza la sol·licitud en suport informàtic. Sempre s’haurà d’adjuntar el passaport o si és estranger d’un país membre de la Unió Europea el document d’identitat del país d’origen

Molt important, recordeu que la persona sol·licitant SEMPRE és l’alumne/a, encara que us identifiqueu amb un certificat digital com a progenitors o tutores.

Tens Dubtes? (Enllaç a web del Departament d’Educació)
Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres, us assessorarem telefònicament trucant al 937213144 (de 9’00 a 13’30 del 8 al 20 de març) o per correu electrònic a ad.inssantquirze@gmail.com. En el cas de no poder arreglar el problema, se us donarà cita prèvia per tal de fer la gestió de manera presencial.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, puntuació, etc. clicant aquí.

Adscripcions dels centres de secundària a l’Institut Sant Quirze, podeu fer la consulta clicant aquí.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als quals us interessa inscriure la vostra filla o fill

NOVETATS  (oferta de places 16/04/2024)

Aquí us aniran apareixen totes les informacions referents al centre i el procés de preinscripció segons marca el calendari

Oferta de places provisional de Batxillerat