Preinscripció Batxibac 2020-21

Del 18 al 22 de maig preinscripcions telemàtiques. (Només pels alumnes que no són del Ins. Sant Quirze)

Difusió de l’oferta inicial de places

14 places: reserva per a alumnes del centre

6 places: oferta de places per a alumnes de fora

Publicació a la web del centre de la llista d’alumnes admesos: 29 de maig de 2020

Si necessiteu suport per a fer la preinscripció  telemàtica, podeu trucar al telèfon 937213144 de les 9’00 fins a les 13’30 del 18 al 22 de maig o bé escriure’ns un correu a ad.inssantquirze@gmail.com

Instruccions
  1. Omplir la sol·licitud de preinscripció. (No és un formulari telemàtic)
CODI DE CENTRE : 08047583  Ins Sant Quirze del Vallès
  1. Donar-se d’alta a la plataforma virtual interactiva Clickedu     https://iessantquirze.clickedu.eu/preinscripcions/preinscripcions_mw.php

3. Escanejar o fotografiar la següent documentació degudament emplenada

4. Enviar tota la documentació escanejada  a la següent adreça de correu:   ad.inssantquirze@gmail.com

“Poseu el nom complert de l’alumne i el curs per al qual sol·liciteu plaça en l’assumpte de l’e-mail”

5. Rebreu un mail al cap de dos dies de confirmació de la preinscripció. Si hi ha qualsevol problema amb la preinscripció, ens posarem en contacte amb vosaltres. El mail el rebreu tant aviat com ens sigui possible, la nostra estimació és d’un parell de dies després d’haver rebut el correu electrònic amb la vostra documentació.

6. En cas de no disposar del B1, requisit imprescindible per l’accés al Batxibac, se us citarà per a fer prova de nivell.

Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció batxibac.