Sant Jordi 2021

Enguany hem organitzat tot d’activitats per celebrar la diada de Sant Jordi tot i les restriccions que ens imposa la COVID19.

Hi ha hagut lliurament de premis dels diferents concursos. Hem gaudit d’activitats engrescadores als diferents nivells. Llibres voladors, flip books, escape rooms, fabricació i entrega de roses…

Una de les activitats que han fet suar de valent la majoria d’alumnes ha estat l’escape room ambientat específicament segons el nivell. A 2n d’ESO s’han traslladat a l’època medieval, concretament a dins d’un monestir per trobar una miniatura molt valuosa, a 3r d’ESO eren al Londres de Sherlock Holmes per recuperar la corona de la reina d’Anglaterra i a 4t d’ESO havien d’escapar de la presó d’Spandau per alliberar uns pilots anglesos capturats pels nazis durant la Segona Guerra Mundial.

Tots els alumnes han hagut de demostrar els seus coneixements sobre matemàtiques, ciències socials, biologia, anglès i literatura, i han hagut de tenir molta observació. Cada equip guanyador ha estat recompensat amb un obsequi

Concurs Literari, llengua i literatura catalana i castellana.

OBRES PREMIADES DE LLENGUA CATALANA

CERTAMEN LITERARI DE LLENGUA CASTELLANA

FOTOGRAFIES ENTREGA DE PREMIS DEL DEPARTAMENT DE LLENGÜES CATALANA I CASTELLANA

BOOK FACE  (Departament de llengua castellana)