Sortida Sau-Tavertet (reportatge alumnes)

La Marta Torrens i el Max Lago es van oferir “voluntàriament” a fer de reporters de la sortida a Sau-Tavertet programada pel Departament de Biologia i Geologia. Ara, ja podeu llegir i veure les fotos que van fer. Gràcies a tots dos.

El dia 17 de desembre els alumnes de Biologia i Geologia de 4t i els alumnes de CTMA de 1r de batxillerat van emprendre un recorregut geològic que els va dur des de Sau fins a Tavertet. Els estudiants van sortir de l’institut a les 8 del matí i van estar-s’hi a l’autobús fins a les 10.

A l’arribar vam esmorzar i ja ens vam encaminar cap a Tavertet. Només començar ja vam poder veure la primera parada. A continuació, vam caminar durant unes 3 hores aproximadament, aturant-nos per escoltar les explicacions a cada parada (5 en total), fer fotos, i contemplar els magnífics paisatges que aquesta activitat ens va oferir. A mesura que pujàvem vam poder identificar clarament els materials sedimentats en un ambient continental (conglomerats) i els sedimentats en un ambient oceànic (calcàries). Més tard, abans de finalitzar la nostra caminada a Tavertet, vam fer una aturada per buscar fòssils i en vam trobar alguns de molt xulos! Finalment, vam dinar al poble i vam poder visitar els seus carrers, l’església, el mirador, etc.

A les fotografies (veure l’àlbum) podem veure les explicacions, els fòssils, els paisatges, els tipus de roques i materials que vam veure i més.

Una sortida per repetir!

Veure fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *