Guanyadores i guanyadors del concurs Rktenigm@ 2019-20

Després d’haver-vos proposat 10 enigmes diferents a través del correu corporatiu del centre, ara ja sí que donem per finalitzat el concurs del Rktenigm@ 2019-20.

Els enigmes de diferents graus de complexitat han estat proposats per tot l’alumnat i professorat del centre, per tant, contenien diferents temàtiques. Des d’aquí volem agrair la participació a tot l’alumnat que ha fet possible que poguéssim tirar endavant tot el concurs. Així mateix aprofitem per a donar les gràcies a tutors/es i professorat també, sense el vostre suport no ho podriem aconseguir.

Aquí us deixem les i els diferents guanyadors/es per categories. Aquest any degut a la situació de pandèmia que ens ha tocat viure no disposem de fotografies de les i els guanyadors rebent els premis dintre dels premis de Sant Jordi, com era habitual, però igualment volem donar un fort aplaudiment a aquelles i aquells que heu guanyat i als i els que heu participat fins l’últim enigma proposat.

1r CICLE ESO

16 punts
Sami Calvo* 1r BATX B
13 punts

* Hi ha hagut un triple empat a 13 punts que s’ha decidit pel nombre d’enigmes contestats, nombre d’enigmes encertats i respostes encertades més ràpides, en aquest ordre.

Gràcies de tot cor i esperem que us ho hagueu passat bé!

1. 00PROF12 Rosa Ma. Sole Mallen

Felicitats a tots i a totes les guanyadores del RKtenigma 2019-20! He tingut el plaer de tenir-vos a classe i als que sou més grans, veure-vos créixer participant, amb èxit, en els diferents concursos matemàtics i veig que continueu amb aquesta bona dinàmica. Seguiu sempre així!!!