Tria de modalitat per a 2n Batxillerat

Tal com hem explicat  a la videoconferència d’aquest matí a tot l’alumnat de 1r de batxillerat del centre, us adjuntem el Full de tria de modalitat per a 2n de batxillerat curs 20-21 i també les Ponderacions per l’accés a la Universitat del 2021.

Els passos i terminis són els següents:

1. Baixar-vos el document pdf editable del full de tria de modalitat al vostre ordinador.
  2. Empleneu el full digitalment.
  3. Signeu el document:
    • Si podeu imprimir-lo, el signeu vosaltres i la vostra mare o pare o el tutor legal vostre, feu una fotografia o l’escanegeu i l’envieu al correu del centre iesroquetes@xtec.cat .
    • Si no podeu imprimir el document per a signar-lo, la vostra mare o pare l’envia adjunt emplenat des del seu correu al correu del centre iesroquetes@xtec.cat tot indicant al cos del correu que està assabentat/ assabentada de la tria que ha fet el seu fill o la seva filla.
  4. A l’assumpte del correu heu de posar “Preinscripció 2n Batxillerat
  5. Teniu temps fins al divendres dia 12 de juny per enviar el full de tria de modalitat.

Els alumnes que no sabeu si passareu a 2n de Batxillerat, igualment heu de fer la tria de modalitat. I si hi ha algun alumne que vol fer un canvi de modalitat ha de dir-ho al correu que envia el full de tria.