Trobada de mediadors TE

El passat 31 de març es va celebrar la 1a Trobada de Mediadors de les Terres de l’Ebre. Organitzada per l’Institut Roquetes amb la col·laboració del Servei LIC del Departament d’Educació i l’Ajuntament de Roquetes, va comptar amb l’assistència d’alumnat i professorat de tres centres del nostre territori.

Alumnes mediadors de l’Institut “Terra Alta” de Gandesa i de l’Institut “Sòl de Riu” d’Alcanar es van traslladar fins a Roquetes per compartir una jornada lúdica i de convivència a la biblioteca municipal “Mercè Lleixà” amb els i les nostres estudiants de 3r i 4t que han fet formació en Mediació.

El dia va començar amb jocs de coneixement i exercicis per treballar la comunicació i l’empatia. Després d’esmorzar un got de xocolata, gentilesa de l’Institut, vam continuar amb pràctiques pròpies de la mediació: discutir per acabar mediant un conflicte fictici. La trobada va ser tot un èxit, i de ben segur que l’any vinent la repetirem!