Tallers d’immersió en llengua anglesa: GEP

Com a part del programa d’innovació pedagògica GEP (Generació Plurilingüe) del qual participa el centre, s’han realitzat quatre tallers per als quatre nivells de la ESO. Aquests tallers han sigut gratuïts per a l’alumnat del centre ja que han estat subvencionats pel Departament d’Educació.

• L’alumnat de 1r ha gaudit d’un taller de teatre on han participat de l’obra Robinson Crusoe, en llengua anglesa.
  • L’alumnat de 2n ha participat d’un espectacle de màgia en llengua anglesa a càrrec de Jack Silva.
  • L’alumnat de 3r va gaudir de la teatralització de l’obra The Fall of the House of Usher, en llengua anglesa.
  • L’alumnat de 4t va gaudir de l’obra Finding Romeo and Juliet, una versió molt particular que fusiona l’obra de Shakespeare Romeo and Juliet  i la pel.lícula Shakespeare in Love.

La valoració per part de l’alumnat dels tallers ha estat enviada al programa GEP mitjançant una enquesta i en breu en sabrem el resultat, però l’alumnat ha estat molt participatiu i content de poder participar dels tallers.

Equip GEP,