Martina Pegueroles, guanyadora territorial del CLVA

Avui, 27 d’abril, s’ha celebrat a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa la final territorial del XIX Certamen escolar de Lectura en Veu Alta. Dos alumnes del centre s’havien classificat en les seves corresponents categories: Yacine Mohamed Choulli (timoner) i Martina Pegueroles (corsari) ens representaven amb la seva magnífica habilitat de comunicar-se i expressar-se llegint en veu alta. Finalment, Martina Pegueroles ha estat guardonada amb el títol de millor lectora de la seva categoria.

Des del centre ho celebrem amb molt d’entusiasme i els felicitem a tots dos per la seva implicació i esforç. Volem agrair també als companys i companyes que es van presentar a les fases anteriors i animar-los a continuar llegint, especialment, en veu alta perquè és un acte molt solidari del qual ens en beneficiem tots i totes.