Jocs Florals Escolars!

Ahir, 30 de maig de 2023, tres alumnes d’ESO van participar en la final territorial dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Maria Llambrich, de 2n d’ESO C, ho va fer amb el seu text “Una gran lluitadora”, que té com a protagonista una noia que emigra de la seva terra desobeint els valors de la seva família per aconseguir el seu somni; Oriol Tafalla, de 3r d’ESO A, i sota el pseudònim Kenobi, va presentar una altra narració que relata del valor de l’avorriment i; Izel Jiménez, de 2n d’ESO D, va resultar guanyadora de la seva categoria en aquesta fase amb la poesia “El comiat”, que parla de la pèrdua d’un ésser estimat.

Enhorabona als tres! Des de l’Institut Roquetes celebrem aquests reconeixements, que ens encoratgen a continuar potenciant la producció i expressió de textos escrits com a eina d’accés al coneixement.