Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

Avui diumenge dia 2 de maig es celebra el dia Internacional Contra l’Assetjament Escolar. Aquest any és un diumenge així que l’Institut Roquetes dedicarà la setmana entrant (3-7/05) a fer activitats elaborades per la comissió de convivència que es realitzaran des de matèries com ara Cultura i Valors i Tutoria i així treballar des de la prevenció a tots els nivells de la ESO, AO, 1rBatxillerat i post-obligatoris (FPB, Cicles).  A més a més, ja s’han engegat altres iniciatives, com ara l’elaboració de cartells i posterior difusió pel centre per part de tot l’alumnat de la materia específica de Mediació (3r ESO). Bona feina noi@s! Finalment, ens dirigim a TOTA la comunitat educativa quan us diem YOUR SILENCE IS YOUR CONSENT! (El vostre silenci és el vostre consentiment!). No calleu! Els/les observadors/es teniu la clau! Expliqueu-ho!

Feu click als enllaços per a veure els cartells elaborats per l’alumnat :

Your Silence is Your Consent

OBSERVADOR

Poster contra el bullying

cartell contra el bullying

Plantem cara a l’assetjament

2 maig plantem cara a l’assetjament

Si ho calles ho permets

2 DE MAIG DE 2021

Comissió de Convivència de l’Institut Roquetes.

mediacio-roquetes