Bernat Térmens, classificat

El nostre alumne de 1r d’ESO C  Bernat Térmens Comellas s’ha classificat en la Prova individual per a la Tercera Fase del Concurs “Fem Matemàtiques”

La Prova Individual, amb problemes de raonament lògic i de 90 minuts de durada, va ser la primera que van haver de resoldre els alumnes classificats per a la segona fase del concurs “Fem matemàtiques”, entre ells els nostres 8 alumnes seleccionats. L’altra prova que van  haver de  realitzar va ser la d’equip, “L’habitació d’Hipàtia”, un joc virtual amb diferents reptes matemàtics,  la majoria dels quals van ser resolts pels nostres dos equips.

L’Institut Roquetes ve participant en el concurs “Fem Matemàtiques” gairebé de forma ininterrompuda, des de l’any 2010.  En set ocasions, l’alumnat participant ha aconseguit passar a la segona fase i aquesta és la segona vegada,  que un alumne es classifica per a la Fase Final.

La Tercera Fase o Final Catalana se celebrarà el dia 12 de maig, Dia Escolar de les Matemàtiques, de forma virtual per les circumstàncies imposades per la COVID-19.

Amb aquestes línies volem felicitar a tots els concursants de l’Institut Roquetes, especialment als equips de 1r ESOC i 2n ESOC pel bon paper que van jugar a la segona fase i per descomptat, a Bernat Térmens per haver aconseguit arribar a la Final Catalana.

Molta sort!