Concurs Rktenigm@ – Premis Sant Jordi

Després d’haver-vos proposat 10 enigmes diferents a través del correu corporatiu del centre, ara ja sí que donem per finalitzat el concurs del Rktenigm@ 2017-2018.

Els enigmes de diferents graus de complexitat han estat proposats pels diferents departaments del centre; per tant, contenien diferents temàtiques. Des d’aquí volem agrair la participació a tots els departaments per a que poguéssim tirar endavant tot el concurs.

Com no, sense la participació de tots els alumnes això no hagués estat possible; per tant, moltes gràcies a totes i tots els alumnes que heu participat.

També volem fer referència al fet que hi ha dos guanyadors del 2n premi a 2n Cicle; el motiu és per un empat en la puntuació i en el nombre de vegades que havien participat. Per tant, els dos són mereixedors del premi 🙂

Aquí us deixem els diferents guanyadors per categories i algunes imatges del moment de l’entrega de premis durant la Diada de Sant Jordi:

1r Cicle (1r i 2n d’ESO)

1. Domènec Valles – 2n D

2. Gemma Gil – 2n B

2n Cicle (3r i 4t d’ESO)

1. Paul Buha – 4t C

2a. Maria Castellà – 3r B

2b. Sami Calvo – 3r C

Post obligatoris (Batxillerat, Cicles i FPB)

1. Albert Ventura – 1r B Batxillerat

2. Jordi Abelló – 2n A Batxillerat