Carnaval a l’INS Roquetes

Aquest curs acadèmic, l’assemblea de delegades i delegats ha acordat realitzar un petit concurs durant el temps d’esbarjo i escollir la millor disfressa de l’institut entre alumnat i la millor entre professorat/PAE/PAS.

Solament heu de venir disfressats DIJOUS 24 de febrer i estar al pati del centre per a que el jurat us valori la disfressa.

🚩Atenció: NO entenem com a disfresses qualsevol disfressa amb armes o similar. TAMPOC s’acceptaran disfresses al centre que atemptin contra les creences religioses, llibertats sexuals i/o similar. Seny i respecte!

Tot seguit adjuntem el cartell informatiu. Animeu-vos!!!