TINKERKING

Els alumnes de 2 nC comencem un nou projecte anomenat “Tinkerking”.

La primera setmana va consistir en el següent repte:

Per grups de tres persones havien de fer un braç d’una allargada de 70 cm per poder transportar joguets d’un bol a l’altre. La majoria de braços es van trencar a l’intent, ja que era el primer repte i no sabíem com gestionar-ho bé.

La segona setmana va consistir a fer funcionar correctament una placa controladora, que ens va deixar l’institut.

Els alumnes estaven emocionats, perquè la majoria no havien fet mai robòtica, i era un món nou per ells. En acabar la pràctica amb la placa, has d’omplir un diari per veure com havia anat.

Els alumnes diuen que aquest projecte pot ser molt més emocionant que l’altre si es fa d’una manera adequada.