I Concurs Manifest 25N

Per iniciativa de la Comissió del Pla Lector del centre aquest primer trimestre tindrà lloc la primera convocatòria del concurs Manifest 25N de l’Institut Roquetes per a l’alumnat d’ESO. La proposta té l’objectiu d’interpel·lar l’alumnat a reflexionar sobre la importància d’una societat igualitària, justa i feminista.

Teniu tota la informació en la imatge adjunta, però us deixem aquí també les dades principals juntament amb la invitació a participar-hi:

Format L’extensió mínima del manifest serà de 400 paraules i la màxima de 700. Haurà de ser elaborat amb l’ordinador, a doble espai, amb lletra Arial 12 i a doble cara.

La llengua de redacció pot ser català, castellà, francès i anglès.

S’ha de posar dins un sobre tancat, en l’exterior del qual s’hauran d’escriure les següents
dades: Pseudònim i títol del manifest.

Dins del mateix sobre tancat i juntament amb el treball presentat, s’hi haurà d’afegir un altre sobre més petit, també tancat, en l’exterior del qual s’haurà d’escriure el pseudònim. Dins d’aquest sobre, s’haurà de ficar un paper que contingui les següents dades: Nom de l’alumne/a i curs a què es pertany

Lliurament Els treballs es lliuraran a la consergeria de l’institut. La data límit del lliurament serà el dia 15 de novembre
Premis Hi haurà dues categories:

• Primer Cicle (1r i 2n d’ESO)
  • Segon Cicle (3r i 4t d’ESO)

L’alumnat premiat podrà fer la lectura del manifest el divendres, dia 24 de novembre, durant el Pla Lector i rebrà un llibre d’obsequi.