Festa de Graduació 2019

El passat 21 de juny vam celebrar la Festa de Graduació del curs 2018-19. L’alumnat de 4t d’ESO, 2n de Formació Professional i 2n de Batxtillerat va ser el protagonista d’una emotiva cerimònia conduida per Ainhoa Saiz, Desi Montero, Joan Vericat i Edgar Espinós.

Amb l’acompanyament de l’orquestra Stop, dirigida per Roc Benaiges i Ximo Mompó, la presència de les autoritats municipals i de la diputada al Parlament Mònica Sales, nombròs professorat i la pràctica totalitat de les famílies dels alumnes, vam anar desgranant durant l’acte discursos, anècdotes, parlaments, records, premis -com el dels millors expedients de Batxillerat, lliurats a Nerea Clemente i Albert Ventura o el de la millor alumna d’Estètica per a Sara Blanch-, diplomes amb tocs d’humor, regals i sobretot molts bons desitjos compartits per al futur. A les reiterades paraules d’agraiment dels alumnes van respondre també el director, Manel Reverté, i la coordinadora de batxillerat, Cinta Fàbregues.

La cloenda, precedida per una breu alocució de Carol Straka, Presidenta de l’AMPA, va ser un ball col·lectiu en què es van barrejar el “Vals de las mariposas” i la “Bella Ciao”, una vella cançó libertària italiana que va servir de punt final a la presentació i de tret de sortida per a les abraçades, felicitacions, fotografies i el sopar i ball posterior preparat per l’AMPA.

A l’enllaç adjunt hi trobareu un ampli reportatge fotogràfic de la jornada compartit a Google Fotos:

Festa de Graduació 2019

Us desitgem molta sort a tots i a totes els que ja marxeu! I molt bon estiu a tothom!