Seguim avant amb el projecte TINKERING

Durant aquesta setmana l’alumnat de 2 ESO, hem continuat treballant amb el projecte de Tinkering, més detalladament, el mòdul 2, que consisteix en problemes que ens sorgeixen o ens podrien sorgir en el dia a dia.

Cada cop que tenim l’assignatura d’educació visual i plàstica i tecnologia (assignatures del projecte) en començar la classe fem uns estiraments per començar a activar el cos i la ment.

Aquesta setmana hem hagut d’acabar el mòdul 2 que consisteix a buscar problemes a casa, al carrer, a l’escola… Que es puguin solucionar amb una maqueta per donar-li una solució. Després hem de seleccionar un dels problemes per poder solucionar nosaltres manualment.

Un cop finalitzat el mòdul 2, hem començat amb el mòdul 3. Que consisteix a continuar cercant informació sobre el problema.

Aquesta setmana hem continuat treballant com sempre, amb ganes d’aprendre.