1r d’ESO “Prohibit no tocar” i el bosc de ribera

Els dies 3 i 4 de març els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida per visitar l’exposició de matemàtiques “Prohibit no tocar” al Museu de l’Ebre i també van fer unes activitats on van identificar les diferents plantes del bosc de ribera amb una aplicació de mòbil.

Els i les alumnes s’ho van passar molt bé tant en la caminada que vam fer des de l’Institut a Tortosa per la via verda,  com en l’exposició de matemàtiques amb les cúpules de Leonardo i els jocs d’enginy i també en l’activitat d’identificar les herbes, arbres i arbustos del bosc de ribera on les van haver de dibuixar en les seves fitxes.

Un matí rodó que va finalitzar amb el retorn al centre per la via verda.

Pili Valentín i Rosa Martín.