XXIII Jornades Gastronòmiques de l’Arròs

Dimecres d’aquesta setmana, es van presentar a l’Hotel Rigat Park les XXIII Jornades Gastronòmiques de l’Arròs de Lloret de Mar, que comencen aquest cap de setmana i s’allarguen fins a l’últim cap de setmana del mes de maig.

Enguany, hi participen una vintena de restaurants lloretencs amb elaboracions molt variades d’arròs i, com cada any des de fa ja set temporades, els nostres cicles formatius d’hostaleria novament en prendran part. En aquesta ocasió, amb un arròs de bacallà i botifarra negra. Cal dir que el menú de degustació del restaurant pedagògic mantindrà la seva estructura durant tot el mes, però el client tindrà l’oportunitat d’escollir el plat d’arròs en substitució d’un dels dos plats principals que s’ofereixen cada setmana. D’aquesta manera, mantindrem les propostes setmanals de la resta del menú per tal que tot l’alumnat de segon de cuina pugui desenvolupar el rol de cap de cuina i presentar el seu propi menú.