XV Festa de les Flors

Comencem un cap de setmana que, pel que sembla, ha de ser l’últim de la fase 0 de confinament. Amb tot, aquest és un cap de setmana que d’haver estat normal, hagués estat extraordinari. No és cap contradicció, perquè aquest diumenge era la cita assenyalada per a celebrar la quinzena edició de la Festa de les Flors a l’ermita de les Alegries. Com cada any, s’hauria demanat als veïns —i la comunitat educativa del Coll i Rodés ho és— que col·laboressin amb flors i plantes de tota classe, per poder decorar l’ermita i el seu paisatge. La situació, però, no és suficient perquè no hi hagi col·laboració. Així, l’entitat demana als lloretencs omplir les xarxes amb fotos de flors.

Des de la nostra web, volem contribuir a aquesta floració cibernètica amb una petita exposició amb els cartells que els alumnes de 2n de batxillerat artístic havien proposat per aquesta XV edició de la Festa de les Flors. Pots clicar a les imatges per veure-les en el seu tamany de cartell original.

El cartell escollit com a cartell oficial de l’esdeveniment és el primer que es mostra en aquesta sèrie i ha estat dissenyat pel grup de joves alumnes artistes integrat pel Nil D., la Daria T., la Judith E. i l’Anna B.

Feliç diumenge de flors.