XV Certamen de Lectura en Veu Alta

Cinc alumnes de 2n i 3r d’ESO del nostre institut han participat en els quarts de final del XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta que s’han celebrat al teatre municipal de Blanes durant aquest matí. I ho han fet com a parts integrants de les tres categories vinculades a secundària que hi ha al concurs.

Segons l’ordre d’intervenció, els nostres representats han estat els següents:

• Timoners (alumnes nouvinguts que cursen 1r o 2n d’ESO a l’aula d’acollida)
    • Marialek Christina Márquez (2A6)
  • Corsaris (alumnes que cursen 1r o 2n d’ESO)
    • David Gay Xandre (2A5)
  • Tropa de Corsaris (alumnes que cursen 3r o 4t d’ESO)
    • Laia Ribera (3A1)
    • Neus Trull (3A1)
    • Aisha Zafri (3A1)

Tots ells han representat dignament al Coll i Rodés, llegint amb gràcia i mestria els fragments narratius que els han estat adjudicats al sorteig realitzat in situ pels membres del jurat. De fet, el nivell exhibit al certamen per tots els representants dels centres educatius de primària i secundària de la nostra comarca ha estat força elevat. Hem d’estar orgullosos.