XIII Festa de les Flors

Aquest diumenge, es va celebrar la 13a edició de la Festa de les Flors a l’ermita de les Alegries. Com cada any, es va demanar als veïns —i la comunitat educativa del Coll i Rodés ho és— que col·laboressin amb flors i plantes de tot tipus, per poder decorar l’ermita i el seu paisatge. Per aquest motiu, el nostre centre, a la ja habitual col·laboració dels nostres alumnes de 2n de batxillerat artístic, s’ha afegit la participació d’alguns alumnes de 1r d’ESO.

En concret, els joves artesans de l’1A4 van fer, a la classe de ViP de la Sílvia Matas, unes flors multicolors destinades a lluir en una de les parets exteriors de l’ermita.

Per la seva banda, els alumnes del B2B i del B1B van confeccionar, a l’interior de l’ermita, un mural amb tots els dibuixos de cactus amb aquarel·la que venien de ser exposats a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar. Per últim, en una altra façana exterior, es va muntar una petita exposició amb els cartells que els alumnes de 2n de batxillerat artístic havien proposat per aquesta 13a edició de la Festa de les Flors, inclòs el que van dissenyar el Guillem Sánchez i la Luz Bustos, escollit feia unes setmanes com a cartell de l’esdeveniment.

Ens veiem a la XIV edició.